19.4.08

HELT ÆRLIGT!?

7 Comments:

Blogger Peter H. Olesen said...

Enten har du betalt overpris for en papirspose eller også er nutidens boghandlere ikke fortrolige med sproget. Gætter på sidstnævnte. Desværre.

19 april, 2008  
Blogger Pia Juul said...

Og du har desværre ret ...

19 april, 2008  
Blogger Katinka said...

Måske er det en slags magisk paperbag a la American beauty?

Sometimes there's so much beauty in the world ... not bloody likely.

20 april, 2008  
Blogger Peter Højrup said...

"I wanna be a paperbag writer"

20 april, 2008  
Blogger Pia Juul said...

!!

21 april, 2008  
Anonymous Anonym said...

Hæ hæ, Peter Højrup, da jeg var en hel del yngre, troede jeg faktiske at det var det, Beatles sang. Og for mig gav det en ganske god mening. Jeg så for mig den her forfatter ved cafébordet, griflende på det der lige var ved hånden ;-)


PS: Pia, kontrolbogstaverne, som man skal skrive her på bloggen, er for viderekommende: "qkgbxlru". Det tror jeg ikke lige, jeg kan få oversat ;-)

21 april, 2008  
Blogger Sigurd Buch Kristensen said...

Forsøg på oversættelse:

"qkgbxlru" - > "xl burq kg"*

*Muligvis hørt i McDonalds ved Nørreport.

23 april, 2008  

Send en kommentar

<< Home