5.5.08

Petworth Park


hundene løber ham i møde ...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Billedet forestiller : digte, 2000
Indhold: Heste på en mark; Den anden verden; Anslaget; Ingenting er der; Et øjeblik i bevægelse; Neonrør; Flammen bag glasset; Fra samme tid; Jeg ser igen palmen; Jeg ved 2-3 ting om hende; Hun går rundt; Etnografi; De enkle ting; Solnedgang; Hinsides guld; Havet; Hundene; Kneppe; Vand; Vejen; Refræn; Yderpunktet; Sceneskift; Begyndelse; Hun tænder en cigaret; Etnografen; Tèt bèf; Køleskabet; Pas de deux; Som i en drøm; Pool; Samtale; Ord; Kan jeg tage dine hænder; Lille historie; Jeg ved ikke hvad; Spejl; Nøgen blandt andre figurer; Kaffe i kop; Mand ved bord; Lyset vælger; Notat om kærligheden; Stå op eller ligge ned; Ikke muligt; En martyr; Det er en bestemt dag; En ø; Verona/kopi; Casa Duro; Billedet forestiller; Papegøjerne; Franck Romain til stede; Big sleep; Marvin Gaye synger; Han vil gå; Sent på eftermiddagen; Billedet forestiller; Bortkomne; Nye dæk; Spredt ud; Ang. Brug af dolly; Krybdyrets favntag; Denne slump af en fiktion; Hælder alting ud; Hvis jeg kunne; Datid

05 maj, 2008  

Send en kommentar

<< Home