1.9.07

RAMT AF LYNET

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som ramt af Lynet Adam maalløs stod
Og saae i Tankerne sin Mo'er i Kisten,
Da vakte ham de Ord af Contoristen:
Tolv Skilling Porto, Herre! Vær saa god!
Rask tog vor Helt sig sammen som en Christen,
Tolv Skilling han paa Disken efterlod,
Fløi saa fra Postcontoret til sit Kammer,
Og overlod sig der til al sin Jammer.

01 september, 2007  
Anonymous Anonym said...

Hvor skal vi sove i nat?

/pigen
som ramt af lynet
hvergang han kigger på mig
jeg syn's om synet
og det han vækker hos mig
her har vi gået
og overset hinanden
følt sig forsmået
nu har jeg fundet manden

/manden
Hun gør mig svimmel
og jeg er ud' af flippen
den syv'ne himmel
langt ud fra næsetippen
Hvad har jeg talt om
Hvad har jeg haft at sige

/pigen
Han er forvirret.
Så jeg tør godt at sige

hvor skal vi sove i nat
ja, helt utroligt du men.
hvor skal vi sove i nat.
jeg ved hvor vi kan tage hen.
hvis du vil lege taffat.
lad os få eet på det rene
at jeg bor alene
kan du svare for dig

hvor skal vi sove i nat.
tag du nu med mig hjem for
hvor skal vi sove i nat
lad vær og spørge hvorfor.
hvis du vil lege tag fat
så må du følge den chance
der er for romance
li for næsen af dig.

/pigen
det er utroligt
hvad jeg kan stå og sige
er han urolig
og tænker sik' en pige
har hun fortrudt nu
nej, jeg må ikke tøve
er det mon slut nu
man har vel lov at prøve

/manden
Hun er sin egen
det kan man tyd'ligt se og
hun kender vejen
ta'r hvad hun vil og mere
jeg' helt befippet
for det at hun har budt mig
det tem'lig flippet
men jeg tror hun har skudt mig

hvor skal vi sove i nat
ja, helt utroligt du men.
hvor skal vi sove i nat.
jeg ved hvor vi kan tage hen.
hvis du vil lege taffat.
lad os få eet på det rene
at jeg bor alene
kan du svare for dig

hvor skal vi sove i nat.
tag du nu med mig hjem for
hvor skal vi sove i nat
lad vær og spørge hvorfor.
hvis du vil lege tag fat
så må du følge den chanche
og der er for romance
li for næsen af dig.

18 oktober, 2007  

Send en kommentar

<< Home